--------------------------------------------
"ႏွစ္ကိုယ္ခြဲ အင္တာဗ်ဴး"(မင္းလူ)
ကၽြန္ေတာ္က ညဥ့္နက္ေအာင္စာေရးတတ္သျဖင့္ မနက္အိပ္ရာထ ေနာက္က်တတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ႏိုးတဲ့အခ်ိန္ဆိုလွ်င္ မိန္းမက အလုပ္သြားၿပီ။ ကေလးေတြကလည္း ေက်ာင္းသြားၾကၿပီ။ အေမႏွင့္ အိမ္ေဖာ္မိန္းကေလးသာ
ရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္မႏိုးခင္ တယ္လီဖုန္းလာလွ်င္ အိမ္ေဖာ္မိန္းကေလးက ကိုင္ေလ့ရွိသည္။ ကၽြန္ေတာ္
ႏိုးေတာ့မွ ဘယ္သူဆက္တယ္၊ ဘာမွာတယ္ဆိုတာ ျပန္ေျပာျပသည္။
ကၽြန္ေတာ့္ဆီ ဖုန္းဆက္ေလ့ရွိသူမ်ားမွာ စာအုပ္ထုတ္ေ၀သူမ်ား၊ စာနယ္ဇင္းအယ္ဒီတာမ်ား၊ စာေရးဆရာမ်ားသာ
ျဖစ္သျဖင့္ နာမည္ေတြက ထူးထူးဆန္းဆန္းေတြပါေနသည္။ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္မွတယ္လီဖုန္းကလည္း "ဒစ္ဂ်စ္တယ္"လိုင္း
မဟုတ္ေသးဘဲ "တဂ်စ္ဂ်စ္"လိုင္းသာျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မသဲကြဲတာကလည္း တစ္ေၾကာင္းေၾကာင့္ အိမ္ေဖာ္
မိန္းကေလးသည္ မၾကာခဏ နားၾကားလြဲတတ္၏။ စိတ္ကူးခ်ဳိခ်ဳိစာေပကို စကၠဴခ်ဳိခ်ဳိဟု ၾကားသည္။ ဆူဒိုနင္ကို
ေဆာ္ဒါနင္ဟု မွတ္သည္။ တစ္ခါကလည္း မေအးသီ ဖုန္းဆက္တယ္ဆိုလို႔ ဦးေႏွာက္စားခဲ့ရၿပီးေနာက္မွ
မေဟသီမဂၢဇင္းက ဆက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရ၏။
ဒီေန႔မနက္လည္း ကၽြန္ေတာ္အိပ္ရာႏိုးေတာ့
"မနက္က ဦးေလးဆီ ဖုန္းလာတယ္"ဟု ေျပာသည္။
"ဘယ္သူလဲတဲ့လဲ"
"ဦးတိန္ညင္လို႔ ေျပာတယ္"
ကၽြန္ေတာ္ ဦးေႏွာက္စားသြားရ၏။ အသိမိတ္ေဆြထဲမွာ ဒီနာမည္မ်ဳိးမရွိပါဘူး။ သဲလြန္စရွာမွပဲဆိုၿပီး
"ဟဲ့..ေနစမ္းပါဦး၊ အသံက ဘယ္လိုမ်ဳိးလဲ" ...................အျပည့္အစံုဆက္လက္ ဖတ္ရူရန္
.........................................................................
ဆရာမင္းလူ ရဲ႕ ကဗ်ာမ်ား
"တိုက္ဆိုင္မႈ မရွိလွ်င္ (မင္းလူ)"
-------------------------------------------
ကဗ်ာဆိုတာ
တစ္ခါတစ္ခါ ပန္းတစ္ပြင့္ပြင့္ခ်ိန္တန္မွ ပြင့္လိမ့္မယ္။
ကဗ်ာဆိုတာ
တစ္ခါတစ္ခါ သစ္သီးတစ္လံုး
ေၾကြခ်ိန္တန္ရင္ ေၾကြမွာပဲ။
ကဗ်ာဆိုတာ
တစ္ခါတစ္ခါ ခ်ိန္ကိုက္ဗံုးတစ္လံုး
အခ်ိန္ေစ့ရင္ ကြဲတတ္တယ္။
ကဗ်ာဆိုတာ
တစ္ခါတစ္ခါ ေၾကးနန္းတစ္ေစာင္
ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသား သေကၤတေတြ
ခင္ဗ်ားထံ
အျမန္ပို႔လိုက္တယ္။
မခံစားတတ္ရင္
ကြၽန္ေတာ့္ရင္ခုန္သံေတြ
ျပန္ပို႔ ေပးလိုက္ပါ။ ။
မင္းလူ
----------------------------------------------------------------------------------
"တန္ဖိုးရွိတဲ့မိန္းမ"
----------------------
ပြဲသိမ္းခရာ မမွုတ္ေသးခင္
ရွံုးျပီလို႔ မေျပာပါနဲ႔ဦး..။
က်ားသစ္ဆိုတာ အေရခြံဆုတ္ျပီးမွ...
တကယ္ေသျပီလို႔ အတည္ျပဳႏိုင္တယ္..။
ပိုးဟပ္တစ္ေကာင္ဟာ ေခါင္းမပါဘဲနဲ႔
ရက္အေတာ္ၾကာ အသက္ရွင္ႏိုင္ေသးတယ္ ဆိုပဲ..။
အသက္ရွဴ ရပ္သြားတာေတာင္
ဦးေႏွာက္ အလုပ္လုပ္ေနရင္ ေသျပီလို႔ မဆိုႏိုင္ေသးဘူး..။
ငါ႔ႏွလံုးခုန္သံ သဲ့သဲ့ေလးပဲ က်န္ေတာ႔လို႔
မင္း သိပ္ေပ်ာ္ေနလား ဟင္..။
စိတ္ခ်…..
ေနာင္ဘဝက်ရင္လည္း ငါ မင္းကိုပဲ ျပန္ခ်စ္ဦးမွာ..။
ဒီလိုပဲ.. တန္ဖိုးရွိတဲ့ မိန္းမဆိုတာ
စာအုပ္ေကာင္း တစ္အုပ္လိုပဲ
ဘယ္ေလာက္ ေဟာင္းႏြမ္း စုတ္ျပတ္ ေနပါေစ
ျပန္ဖတ္တိုင္း အရသာ ရွိတယ္ေလ..။
မင္းလူ
ခ်စ္သူ၏စြန္႕စားခန္းမ်ား
ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ ထားရတာ
စြန္စားခန္းတစ္ရပ္ပါပဲ......တဲ႕ ။
ခဏခဏ စြန္႕စားေနသူေလးရယ္...
စြန္႕စားတာကိုမွ ၀ါသနာထံုေရာ႕သလားကြယ္ ။
မင္းလူ
-------------------------------------------------------------------------------
အမည္ေျပာင္းျခင္း
ေခါင္းင႔ံုေနတာ
ဦးညႊတ္ခ်င္လို႔မဟုတ္ပါ။
ၿငိမ္ေနတာ ေၾကာက္ရြံ႕ေနလို႕
မဟုတ္ပါ။
အ႐ႈံးေပးတာ
မႏိုင္လို႕ မဟုတ္ပါ။
သင္၏ ေအာက္သုိ႔ေကြးညႊတ္၍
တရြရြလႈပ္ေနေသာ
ႏႈတ္ခမ္းေလးေၾကာင့္လည္းေကာင္း..
စိုးရိမ္ေနေသာ
မ်က္၀န္းမ်ားေၾကာင့္လည္းေကာင္း.
တစ္ကုဗစင္တီမီတာခန္႔ရွိေသာ
မ်က္ရည္တစ္စက္ေၾကာင့္လည္းေကာင္း
အရာရာတို႔၌
ခံျပင္းစြာ
နာက်ည္းစြာ
ေဒါသျဖစ္စြာ
အရွံဳးေပးလိုက္ပါသည္
ထို႔ေၾကာင့္
ကၽြန္ေတာ္ေမာင္မင္းလူ
(W/RGN 002587) အား
ယေန႔မွစ၍
ႏြားႀကီးဟုေခၚပါရန္။
မင္းလူ
---------------------------------------------------------------
အခ်စ္လားေဟ့ ၀င္ခဲ့ေလကြယ္
ေသာ့ခတ္ထားတဲ့
သံမဏိတံခါးကုိ
လာေခါက္တယ္။
သြယ္လ်တဲ့ လက္ေခ်ာင္းကေလးေတြရွိတဲ့
ပန္းႏုေရာင္ လက္သည္းကေလးေတြရွိတဲ့
ေရႊ၀ါေရာင္ ေမြးညင္းကေလးေတြရွိတဲ့
လက္ကေလးမွန္း
ဒီကလည္း သိလုိက္ပါရဲ႕။
ေသြးေတြကုိ ခဲသြားေစတဲ့
ဦးေႏွာက္ေတြကုိ ဆူေ၀လာေစတဲ့
ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြကုိ အေအးမိေစတဲ့
ႏွလုံးသားကုိ ေခၽြးစုိ႕လာေစတဲ့သူဟာ
“မင္း”ရယ္ “အမုန္းရယ္”
ႏွစ္ေယာက္ပဲရွိတယ္။
ခု-
“အမုန္း” ဟာ ခရီးလြန္ေနတယ္ဆုိေတာ့
တံခါးကုိ လာေခါက္တဲ့သူဟာ
မင္းပဲျဖစ္ရမယ္ဆုိတာ ဒီကလည္း သိလုိက္ပါရဲ႕။
“အခ်စ္လားေဟ့ ၀င္ခဲ့ေလကြယ္”။ ။
မင္းလူ
နယ္စပ္ေဒသ
ေန ့နဲ ့ည ၾကားမွာ
တစ္စကၠန္ ့ပဲ ျခားတယ္။
တစ္ ဒီဂရီနဲ ့
သံုးရာေျခာက္ဆယ္ ဒီဂရီၾကားမွာ
တစ္ ဒီဂရီပဲ ျခားတယ္။
ေဆာင္းနဲ ့ေႏြၾကားမွာ
ေလတစ္ေ၀ွ ့ပဲ ျခားတယ္။
အျပာနဲ ့အစိမ္းၾကားမွာ
အ၀ါတစ္စက္ပဲ ျခားတယ္။
ရွင္ျခင္းနဲ ့ေသျခင္းၾကားမွာ
မ်က္ေတာင္တစ္ခတ္ပဲ ျခားတယ္။
အခ်စ္နဲ ့အမုန္း ၾကားမွာ
မ်ဥ္းတစ္ေၾကာင္းပဲ ျခားတယ္။
ဟိုဘက္ကို ကူးဖို ့ဆိုတာ
လြယ္လြယ္ကေလးပါ။ ။
မင္းလူ...
တိုက္ပံုအကၤ် ီ အနက္ကေလး
ခ်စ္သူဆီ သြားတဲ့ေန ့ေတြမွာ
တစ္ထည္တည္းေသာ
တိုက္ပံုအကၤ် ီ အနက္ကေလး ၀တ္လို ့။
ေၾသာ္ ...
တိုက္ပံုအကၤ် ီကေလး အနားရတာ
တစ္ႏွစ္ေတာင္ ေက်ာ္သြားပါပေကာ။ ။
(မင္းလူ)
ရီေလတီဗီတီ သီအုိရီ
ေယာက်ာၤးကေလးမ်ားအဖို႔
တစ္ထြာေသာ ဆံပင္သည္
အရွည္ႀကီးျဖစ္၏။
မိန္းကေလးမ်ားအဖို႔
တစ္ထြာေသာဆံပင္သည္
တုိတုိကေလးျဖစ္၏။
ဘတ္စ္ကားေပၚမွ လူအဖို႔
အင္းစိန္နွင့္ ရန္ကုန္ခရီးသည္
အေ၀းႀကီး ျဖစ္၏။
ကိုယ္ပိုင္ကားေပၚမွ လူအဖို႔
အင္းစိန္နွင့္ ရန္ကုန္ခရီးသည္
နီးနီးကေလးျဖစ္၏။
ေတာင္ေအာက္မွ လူအဖို႔
ထိုလမ္းသည္
အတက္ျဖစ္၏။
ေတာင္ေပၚမွ လူအဖို႔
ထုိလမ္းသည္
အဆင္းျဖစ္၏။
ညအဖုိ႔
၁၂ နာရီသည္ သန္းေခါင္ယံ ျဖစ္၏။
ေန႔အဖို႔
၁၂ နာရီသည္ မြန္းတည့္ျဖစ္၏။
လူႀကီးမ်ားအဖုိ႔
အခ်စ္သည္ အတိတ္ျဖစ္၏။
လူငယ္မ်ားအဖို႔
အခ်စ္သည္ အနာဂတ္ျဖစ္၏။
(မင္းလူ)
ေမွာ္ဆရာ စိတ္မေကာင္းပါဘူးကြယ္
အမိန္ ့ေပးလိုက္တာနဲ ့ တစ္ျပိဳင္နက္
ျငိမ္သက္ေနတဲ့ ၾကိဳးေခြကေလးက
ပါးပ်ဥ္းခြက္ေနတဲ့ ေျမြၾကီးျဖစ္သြားသတဲ့။
တစ္စံုတစ္ခုမန္းမွဳတ္လိုက္တာနဲ ့တစ္ျပိဳင္နက္
လက္ဖ၀ါးေပၚက ေက်ာက္ခဲၾကီးက
ေရႊတံုးၾကီး အလိုလို ျဖစ္သြားသတဲ့။
ေရမန္းနဲ ့ ပက္လိုက္တာနဲ ့ တစ္ျပိဳင္နက္
လူေကာင္းပကတိကို
ေမ့ေပ်ာက္သြားေစသတဲ့။
အံ့ဖြယ္သရဲ အစြမ္းထက္လိုက္တာ။
ေမွာ္ဆရာရယ္
ေဒါသျဖစ္ေနတဲ့
ခ်စ္သူရဲ ့ႏွုတ္ခမ္းကေလးကို
ျပံဳးလာေအာင္ လုပ္ေပးပါလားကြယ္။ ။
(မင္းလူ)
-----------------------------------------------------------------------------
....ေသာအခါ
လေရာင္မွာပြင့္တဲ့ ကုမုျဒာ
လျပည့္ညမွာ
မပြင့္အာဘဲ
စူငံုေနတဲ့ ႏွုတ္ခမ္းလႊာ
ဘာကို စိတ္ေကာက္ေနတာလဲကြယ္။
ေနရွိရာဘက္
မ်က္ႏွာမူတတ္တဲ့ ေနၾကာ
နံနက္ခင္း ေရာင္ျခည္ေအာက္မွာ
အေနာက္ဘက္
ေခါင္းလွည့္ေနတဲ့အခါ
ဘာကို ရွက္ေနတာလဲကြယ္။
ေရျပင္က်ယ္မွာ
သင္းဖြဲ ့တဲ့ေဗဒါ
ေနရာလြဲမွား
ပတ္ၾကားအက္ထဲ
အေဖာ္ကြဲတဲ့အခါ
ဘာကိုလြမ္းေနတာလဲကြယ္။
တံလွပ္ေတြၾကား
ေပ်ာ္ပါးတဲ့ တမာ
အညာမွာ မေန
ပင္လယ္ေရစပ္
လွိဳင္းပုတ္ခတ္ခံရတဲ့အခါ
ဘာကို၀မ္းနည္းေနတာလဲကြယ္။
ႏွလံုးသားေပၚက်က္စား
သစၥာတရားအတြက္
ဘက္လိုက္တတ္တဲ့ ကဗ်ာ
သံေယာဇဥ္ကို စံုကန္လ်က္
ဆန္ ့က်င္ရာဘက္ကို
ေျပးထြက္တဲ့ ဥပကၡာ
ဘာကို ခံစားရမွာလဲကြယ္။ ။
(မင္းလူ)
---------------------------------------------------------------------------------
ဦးမင္းလူ ႏႈတ္ထြက္သြားျခင္း
ေယာက္်ားပီသတယ္ဆိုတာ
ကိုယ္ႏိုင္တဲ့သူကို
ဖိတြယ္တတ္တာဆိုရင္ …။
႐ိုးသားတယ္ဆိုတာ
သူမ်ား မေကာင္းေၾကာင္းနဲ႔
ကိုယ္ေကာင္းေၾကာင္းကို
မကြယ္မ၀ွက္ ဖြင့္ေျပာတတ္တာဆိုရင္ …။
ႀကိဳးစားတယ္ဆိုတာ
ကိုယ့္မိသားစု ေကာင္းစားေရး
တစ္ခုတည္းအတြက္ ႀကံစည္တာဆိုရင္ …။
ဂုဏ္သေရရွိတယ္ဆိုတာ
သူတစ္ပါးေပၚ
အထက္စီးက ဆက္ဆံခြင့္ရတာဆိုရင္ …။
အားကိုးရတယ္ဆိုတာ
ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ရဲ႕ ပီေအနဲ႔
ခင္တယ္ဆိုတာကို ေျပာတာဆိုရင္ …။
မင္းရဲ႕ ဧည့္သည္ေတာ္စာရင္းထဲက
ငါ့နာမည္ေဘးမွာ
`ရာသက္ပန္ ဖ်က္သိမ္း´ ဆိုတာေလး
တဆိတ္ေလာက္
ေတးမွတ္ထားလိုက္စမ္းပါကြယ္။
(မင္းလူ
--------------------------------------------------------------------------------------
အခ်စ္သည္
အခ်စ္သည္
ကြယ္လြန္ခဲ့ျပီးေသာမရွိေတာ့ေသာ
အတိတ္ကာလ၌လည္းမရွိ.....
မေမြးဖြားေသးေသာ
မေရရာေသာ
အနာဂတ္ ကာလ၌လည္းမရွိ....
လွ်ပ္ျပက္သကဲ့သို႕
တစ္မုဟုတ္ျခင္းသာသိနိုင္၍
ေရပြက္သကဲ့သို႕
ရုတ္ျခည္းေပ်ာက္ကြယ္သြားနိုင္အရာ....
အခ်စ္သည္
လက္ငင္းဓိဌဓမၼ
မ်က္ေမွာက္ျပဳေနရေသာ
ပစၥဳပၸန္ကာလ၌သာရွိ၏....
ေၾကးမံုျပင္သည္ထင္ဟပ္လာေသာ
အရိပ္တို႕ကိုဖမ္းယူဆုပ္ကိုင္ထားနိုင္ျခင္းမရွိ...
ေၾကးမံုျပင္၌ထင္ေသာအရိပ္သည္
ပံုရိပ္စစ္စစ္ မဟုတ္နိုင္....
(မင္းလူ)
အမွားျပင္ဆင္ခ်က္
အခ်စ္ရယ္
ခုခ်ိန္မွာ
ငါ မ်က္စိကြယ္သြားရင္
သိပ္ေကာင္းမွာပဲ။
မင္းငါ့ကို
ဘယ္ေတာ့မွ
မဲ့ျပလို ့ရမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။
ခုခ်ိန္မွာ
ငါ နားပင္းသြားရင္
သိပ္ေကာင္းမွာပဲ။
မင္းငါ့ကို
ဘယ္ေတာ့မွ
မုန္းတယ္လို ့ေျပာလို ့ရမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။
ခုခ်ိန္မွာ
ငါ ဆြံ ့အသြားရင္
သိပ္ေကာင္းမွာပဲ။
မင္းငါ့ကို
ဘယ္ေတာ့မွ
ေတာင္းပန္ခယ ေနရမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။
အို ဒါေပမယ့္ ...
မင္းကို ငါမျမင္ရရင္
မေနနိုင္ဘူးကြယ္။
မင္းအသံကို
မၾကားရရင္
မေနနိုင္ဘူးကြယ္။
မင္းကို ငါ မေတာင္းပန္ရရင္
မေနနိုင္ပါဘူးကြယ္။ ။
(မင္းလူ)
No comments:
Post a Comment